Vi søger dygtige brolæggere/gartnere til Sjælland/Hovedstaden

Vi mangler selvstændige og erfarne brolæggere/gartnere til flere opgaver.

Vores kunder er typisk mindre og mellemstore virksomheder, som sætter pris på kvalitet og godt humør hos deres medarbejdere.

Vi kan tilbyde god løn og gode muligheder for et længerevarende vikariat, samt mulighed for fastansættelse.

Er du blevet interesseret i stillingen, søg ved at sende ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring til salgsdirektør Lars Lind på 29 81 03 59. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale.

Vi søger dygtige tømrere til Hovedstadsområdet

Vi mangler selvstændige og erfarne tømrere til flere opgaver i hovedstaden.

Vores kunder er typisk mindre og mellemstore virksomheder, som sætter pris på kvalitet og godt humør hos deres medarbejdere.

Vi kan tilbyde god løn og gode muligheder for et længerevarende vikariat, samt mulighed for fastansættelse.

Er du blevet interesseret i stillingen, søg ved at sende ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring til salgsdirektør Lars Lind på 29 81 03 59. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale.

IT- og digitaliseringskonsulent til Sønderjysk Forsikring, der får stor indflydelse på den videre digitalisering

Brænder du for teknologi, og kan du omsætte forretningsønsker til digitale services? Så mangler vi dig og dine kompetencer, til at understøtte og bidrage til Sønderjysk Forsikrings voksende forretning. Vores nye kollega skal både trives med projektledelse og driftsopgaver, og du bliver et vigtigt led på vores videre transformation mod yderligere digitalisering.

Sønderjysk Forsikring er et hurtigt voksende forsikringsselskab, og vi har mod på mere. Du vil få arbejdsplads på vores moderne hovedkontor i Aabenraa, hvor du vil få en håndfuld gode kolleger at arbejde tæt sammen med, samt en hverdag med mange spændende arbejdsopgaver.

Hvad bliver dine arbejdsområder?

Overordnet vil din arbejdsfordeling være 20-30 % IT-projektledelse og 70-80 % teknisk hands-on, hvor der forventes, at du kan omsætte forretningskrav til teknologi. Vi forventer, at du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling.

Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

  • IT-infrastruktur
  • Webservices
  • Certifikater
  • Integrationer imellem platforme (f.eks. Oracle/TIA og webapplikationer)
  • Generel teknologi forståelse
  • TIA-driftansvarlig
  • Sikre 360-graders overblik på tværs af platforme og forretningens mål

Du skal være god til at kommunikere med vores samarbejdspartnere og arbejde struktureret, have analytiske evner og det at agere proaktivt, skal være en naturlig del af din tilgang til arbejdet. Du har en teknisk baggrund som datamatiker eller lignende, ligesom du har erfaring med projektarbejde. Erfaring fra arbejde med teknisk drift af TIA vil være en fordel, men ikke en betingelse.

Vi er en virksomhed i løbende forandring og med ambitiøse vækstmål, og vi løser opgaver, som stiller krav til omstillingsparathed og nytænkning. Den rette kandidat vil blive en vigtig del af en vores strategiske mål om vækst, og her vil du få en central rolle i automatiseringen og digitaliseringen af disse løsninger.

Hvad tilbyder vi?

Vores hverdag er spændende og travl. Vi har en ordentlig omgangstone og godt humør, og vi lægger vægt på, at det faglige niveau er højt, og at alle bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø. Derudover sætter vi stor pris på fællesskabet, og gennem vores aktivitetsforening laver vi løbende fællesaktiviteter.

Løn og ansættelse sker med udgangspunkt i gældende overenskomst mellem FA og Forsikringsforbundet, og vi tilbyder en attraktiv pensions, sundheds- og kantineordning.

Sådan søger du:

Er du blevet interesseret i stillingen, så søg senest mandag d. 5. august ved at sende ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring til salgsdirektør Lars Lind på 29 81 03 59. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale. Stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet.

Teknisk Serviceleder med gennemslagskraft til førende Elevator virksomhed med stærk historisk forankring

All Recruit søger på vegne af Schindler Elevatorer A/S en Serviceleder på Sjælland. Til teknikerne på eksisterende installationer i Østdanmark, er vi på udkig efter en stærk operationel leder. Har du teknisk erfaring og kan du få teknikerne med dig, er dette måske dit næste job.

Om jobbet

Schindler er et historisk brand. Veletableret på det danske marked, og en del af en multinational koncern med selskaber i hele verden. Deres produkt er mobilitet – med sikkerhed, pålidelighed og miljømæssig bæredygtighed i centrum.

Som Serviceleder i virksomheden har du en varieret hverdag i et traditionsrigt men uformelt og humoristisk miljø, og du vil omgås engagerede og dygtige mennesker dagligt. Du skal varetage ledelsen af de kompetente og selvstændige teknikere i samarbejde med en kollega. Din hverdag vil være fordele sig nogenlunde ligeligt mellem tid på vejen og tid på Schindlers hovedkontor i Ballerup.

Udover den daglige drift, får du også ansvar for kontakt til leverandører og samarbejdspartnere. Og ikke mindst til Schindlers kunder. Opgaver i jobbet er bl.a.:

  • Daglig operationel ledelse
  • Opfølgning på kvalitet
  • Motivation og udvikling af teknikere
  • Kvalitetssikring, bl.a. via sammenbesøg med teknikere
  • Udarbejdelse af tilbud til kunder
  •  

Om dig

Hvis du skal trives og have succes i jobbet, har du først og fremmest gennemslagskraft i forhold til dine teknikere. Denne egenskab balancerer du til gengæld med respekt for deres faglighed og deres arbejdshverdag. De mere administrative dele af jobbet kræver at du er struktureret, pligtopfyldende og omhyggelig.

Du kan sagtens have baggrund i Elevatorbranchen, men det er ikke et ufravigeligt krav. Du har dog en baggrund fra en teknisk drift/serviceorganisation (f.eks. truck- eller vaskehalsbranchen), og måske er du Automatiktekniker eller Elektromekaniker af uddannelse.

Vi tilbyder dig

Et afvekslende og udfordrende job i en solid organisation hvor du også kan få indflydelse som du har evner og lyst. Du får en konkurrencedygtig løn samt en række goder, herunder bl.a. bil stillet til rådighed.

I Danmark beskæftiger Schindler Elevatorer A/S 85 medarbejdere og driver et omfattende netværk af teknikere på tværs af landet, gennem deres hovedkontor og 2 filialer. Schindler flytter hver dag en milliard mennesker på verdensplan via deres løsninger inden for elevatorer, rulletrapper og rullende fortove.

Vi glæder os til at modtage din modtage din ansøgning. Send den og dit CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst mulig. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Søren Engesgaard på telefon 3021 2634.

IT-supportere, IT-teknikere og systemkonsulenter søges

All Recuit er et vikarbureau, der leverer IT-supportere, IT-teknikere og systemkonsulenter til både private og offentlige kunder. I den forbindelse har vi brug for servicemindede og dygtige konsulenter til at løse IT-relaterede opgaver hos vores kunder i hele DK.

Om jobbet som IT-supporter

Som IT-supporter skal du kunne håndtere telefonsupport og onsite support.

Om jobbet som IT-tekniker


Som IT-tekniker skal du kunne håndtere hardware-relaterede opgaver onsite og på værksted.

Om jobbet som systemkonsulent


Som systemkonsulent skal du kunne drifte IT-infrastruktur.

Ansættelsestidspunkt
Snarest muligt. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

Ansættelsessted
I hele Danmark.

Om dig

Du er struktureret, har overblik, kan holde fokus og følge opgaverne til dørs. Kommunikation føles naturligt for dig, og du trives i rollen som enten IT-supporter, IT-tekniker eller systemkonsulent. Har du en uddannelse som IT-supporter eller datatekniker er det et plus men ikke et must.

Til dig

Vi har et ønske om, at du på sigt bliver en fast del af vores kunders medarbejderstab, og vil gøre alt for at du lykkes og trives i jobbet.

Når du arbejder som vikar for All Recuit, går du forrest med et smil og en positiv tilgang til alle typer af opgaver. Du har et drive og et gåpåmod, som styrker dig i uvante omgivelser og ofte udfordrende situationer, hvor du alligevel formår at holde hovedet koldt.

Har du flere spørgsmål til de 3 job, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: +45 70 70 22 88 eller via. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

All Recruit søger erfarne Systemadministratorer til længerevarende projekt i København

Om jobbet

På vegne af vores kunde søger All Recruit selvstændige og servicemindede Systemadministratorer til at indgå i længerevarende projekter..Brænder du for at eksekvere driftsopgaver professionelt og effektivt, samt levere en førsteklasses kundesupport? Så kan du blive vores nye konsulent.

Du vil indgå i et team af konsulenter i IT, og vil arbejde med:

  • Serveradministration og dokumentation
  • Brugersupport og opfølgning på supportsager
  • Patchning af kritiske systemer
  • Ad hoc projektdeltagelse
  •  

Om dig

Du er en selvstændig og proaktiv Systemadministrator, der har mindst 5 års erfaring med mange aspekter indenfor IT, systemadministration og brugersupport. Du har erfaring med flere af følgende teknologier:

  • VMware
  • Netværk
  • Citrix
  • HP servere og Blade
  • SAN og backup løsninger
  • AD og Windows Server
  • Antivirus
  •  

Du må meget gerne også have erfaring med SQL Server, SCCM og Office 365

Som person er du selvstændig og proaktiv med et naturligt og udadvendt servicegen. Du sætter en ære i at eksekvere dine opgaver effektivt, uden at gå på kompromis. Derudover er du teknisk nysgerrig, og holder dig opdateret med de seneste udviklinger og teknologier i dit fag. Du skal have evnen til at bevare overblikket i en travl hverdag.

Kunden lægger vægt på at du interesserer sig for deres forretning, og de sammenhænge der er mellem virksomhedens indsatsområder og IT.

Ikke mindst, er det vigtigt at du er loyal og mødestabil.

Om os

I All Recruit passer vi godt på vores gode folk og vi har en god relation til de konsulenter og vikarer vi har i job. Vi har mange kunder i IT branchen og får løbende nye projekter ind i vores forretning. Vi er uformelle og ligetil, og elsker godt købmandsskab.

Vi glæder os til at høre fra dig. Opret din profil på vores hjemmeside via dette link eller send din ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.