All Recruit søger på vegne af vores kunde i Sydjylland.

Scrum Master/Teknisk Projektleder, der får stor indflydelse på den videre digitale udvikling i virksomheden.

Brænder du for at være med til at skabe fremdrift i et IT udviklingsteam, har du en god generel tekniske forståelelse og kan du omsætte forretningsønsker til digitale services? Så mangler vi dig og dine kompetencer til at understøtte og bidrage til vores kundes voksende forretning. Du både evner og trives med Scrum/projektledelse, kan være bindeled mellem udviklingsteamet og omverdenen, har teknisk viden og evner at udføre testarbejde på tekniske leverancer.

Vores kunde er fra den finansielle sektor, og er i gang med en ambitiøs vækstplan, som både omfatter organisk vækst samt vækst via partnerskaber. Du vil få arbejdsplads på hovedkontoret, hvor du vil arbejde i udviklingsteamet tæt sammen med både interne og eksterne kolleger.

Hvad bliver dine arbejdsområder?

Overordnet vil din arbejdsfordeling være 50 % Scrum/Projektledelse i udviklingsteamet og 50 % teknisk relaterede opgaver i det samme team. Vi tænker, du kommer fra en tilsvarende stilling som Scrum Master eller IT projektleder og har som minimum en mellemlang relevant uddannelse. Alternativt har du lige afsluttet en længerevarende Teknologisk uddannelse, og ser dig selv i denne rolle.

Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Scrum/Projektledelse
  • Facilitering af stand-up møder i udviklingsteamet
  • Rapportering til IT- og forretningschefen
  • Teste leverancer fra leverandører
  • Optimering af arbejdsprocesser
  • Specificering og test af eksisterende grænsesnit.
  • Sikre 360 graders overblik på tværs af platform og forretningens mål

Du skal være god til at kommunikere og arbejde struktureret, have gå-på-mod, og det at agere proaktivt, skal være en naturlig del af din tilgang til arbejdet.

Vores kunde er en virksomhed i løbende udvikling og forandring, og de løser opgaver, som stiller krav til omstillingsparathed og nytænkning. Den rette kandidat vil blive en vigtig del af de strategiske mål om vækst, og her vil du få en central rolle i automatiseringen og digitaliseringen af disse løsninger.

Hvad tilbydes?

En spændende og travl hverdag, med en ordentlig omgangstone og godt humør. Der lægges vægt på, at det faglige niveau er højt, og at alle bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø. Derudover sættes der stor pris på fællesskabet.

Løn og ansættelse sker med udgangspunkt i gældende overenskomst, og der tilbydes en attraktiv pensions-, sundheds- og kantineordning.

Sådan søger du:

Er du blevet interesseret i stillingen, så søg senest mandag d. 13. april ved at sende ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring til salgsdirektør Lars Lind på 2981 0359. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale. Stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet.