For medarbejdere

For medarbejdere

For medarbejdere2024-03-20T11:32:13+00:00

Landsdækkende rekruttering

Udvid dine muligheder og bliv en del af teamet

Vi søger hele tiden nye medarbejdere til forskellige vikarjobs og/eller ledige stillinger. Vi er til stede gennem hele processen og er altid til at få fat på.

Opret din profil i dag og bliv set af vores rekrutteringskonsulenter.

’’Jeg er glad for at arbejde for All Recruit, fordi de er så stort et vikarbureau at der er opgaver at få og så lille at jeg ikke blot er et nummer.’’

Oscar

’’God kommunikations og søde mennesker.’’

Charlotte

’’10/10 super sted.’’

Louise

’’Det har været en fantastisk og god oplevelse at være en ’’All Recruiter’’.’’

Henrik

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet en række af de mest almindelige spørgsmål og besvaret dem herunder.

Hvad gør jeg med eksternt udlæg?2024-03-20T13:51:48+00:00

Har du efter klar aftale med All Recruits konsulent haft et udlæg ifm. dit arbejde gennem All Recruit, er dette et eksternt udlæg.

Excel-filen herunder skal du downloade, udfylde og herefter sende til nedstående e-mail.

Udlægget får du refunderet med din løn.

Download Excel-fil

Administration

administration@all-recruit.dk

Hvordan udfylder jeg kørselsregnskab?2024-03-20T13:50:04+00:00

Har du, efter klar aftale med din kontaktperson hos All Recruit, årsag til at udfylde et kørselsregnskab, finder du dokumentet her.

Ofte vil dette være i tilfælde af, at du har kørsel mellem forskellige arbejdssteder.

Hvordan udfylder jeg timeregistrering?2024-03-20T13:47:20+00:00

Du godkender dine time i Staffz hver fredag efter endt arbejdsdag. Hvis du har arbejdet på andre tidspunkter end hvad der fremgår i Staffz, skal du rette dette til de korrekte tidspunkter, før du godkender dine timer. Læs mere om Staffz i underpunktet “Staffz” i denne FAQ.

Din timeseddel skal sendes til administrationen på nedenstående e-mail hver fredag, efter endt arbejdsdag.

Oplever du problemer med registrering af dine timer, kan du forsøge at åbne siden i en webbrowser. Hjælper dette ikke, skal du kontakte os på nedenstående.

Administration

administration@all-recruit.dk

Telefon

+45 70 70 22 88

Hvordan melder jeg mig syg?2024-03-13T19:12:55+00:00

Sygdom skal meldes hurtigst muligt til kontaktpersonen hos brugervirksomheden pr. telefon samt til All Recruit pr. mail til administrationen på nedstående e-mail senest en time før arbejdstids begyndelse den første sygedag.

Du skal ringe ind og melde dig syg hver dag, medmindre andet er aftalt med din kontaktperson hos brugervirksomheden.

Administration

administration@all-recruit.dk

Hvornår er jeg berettiget til sygedagpenge?2024-03-13T19:12:32+00:00

Du er berettiget til sygedagpenge fra All Recruit, når du opfylder de tre nedenstående krav;

  1. Du har været ansat i All Recruit i de sidste 8 uger før 1. fraværsdag og i denne periode har du arbejdet minimum 74 timer.
  2. Du har været i arbejde for All Recruit dagen inden din sygdom og skulle have været på arbejde den dag du lægger dig syg, altså er i aktuel beskæftigelse.
  3. Du har meddelt din sygdom rettidigt (se evt. spørgsmålet ’Sådan gør du!)

Hvis du ikke opfylder de 3 betingelser, vil All Recruit anmelde dit fravær til din kommune, så du kan få udbetalt sygedagpenge, hvis du opfylder betingelserne herfor.

Hvordan skal jeg forholde mig ved langtidssygdom?2024-03-13T19:12:26+00:00

Oplever du at blive langtidssyg, skal du, så snart det er muligt, informere din konsulent hos All Recruit og sørge for at holde vedkommende opdateret.

Du skal anmode om sygegodtgørelse og huske at indsende en sygeerklæring efter afslutningen på hver eneste planlagte arbejdsuge.

Dette vil eks. være efter fredag kl. 16:00, såfremt det er her din arbejdsuge ender.

Hvornår får jeg min lønseddel?2024-03-13T19:12:19+00:00

Hos All Recruit får du udbetalt din løn den sidste bankdag i måneden. Du modtager din lønseddel 1-2 dage før din løn.

Lønningsperioden strækker sig fra d. 20. til den 20. i hver måned.

Danløn vil afsende din lønseddel aftenen før dispositionsdagen.

Din lønseddel bliver fremsendt til E-boks.

Hvornår er min timeløn afleveret til tiden?2024-03-13T19:12:13+00:00

Elektroniske timesedler skal være godkendt og registreret af dig senest søndag inden kl. 20.00 i hver uge. Dernæst afventer din timeseddel elektronisk godkendelse af din arbejdsplads.

Hvis der er fejl i min løn?2024-03-13T19:12:03+00:00

Hvis du har fået løn for et forkert antal timer, mangler overarbejdsbetaling eller lignende, skal du henvende dig til administrationen på nedstående e-mail eller telefon +45 96 27 59 11.

Hvis du har fået en forkert timesats, skal du henvende dig til din All Recruit-konsulent, som du har aftalt lønnen med. Se vores konsulenter her

Hvordan bliver der trukket skat af min løn?2024-03-13T19:11:54+00:00

Hvordan bliver der trukket skat af min løn?

Hvis du er nyansat vikar så rekvirerer Danløn automatisk dit hovedkort fra SKAT. Hvis du i stedet ønsker at benytte bikort, så bedes du sende en mail til os på nedstående e-mail og skrive at du ønsker at benytte bikort.

Hvis du har været uden vikariat i en periode og start op igen hos All Recruit, så vil Danløn benytte den samme type skattekort som sidst fx hovedkort.

For en god ordens skyld skal vi gøre opmærksom på, at det nu er muligt for flere arbejdsgivere at rekvirere dit hovedkort for samme periode. Enkelte offentlige instanser kan reservere hovedkortet f.eks. SU.

Du bør være opmærksom på at anvendelsen af skattekortet er dit eget ansvar. Du kan altid se hvilket skattekort All Recruit benytter på enten din lønseddel samt SKATs hjemmeside.

Jeg har fået ny bankkonto – hvad skal jeg gøre?2024-03-13T19:11:47+00:00

Hvis du får ny bankkonto, så skal du rette henvendelse til All Recruits administration med de nye oplysninger. All Recruit anvender ikke NemKonto. Derfor skal du hurtigst muligt sende en mail til os med oplysninger om din nye bankkonto.

Administration

administration@all-recruit.dk

Telefon

+45 70 70 22 88

Hvordan får jeg udbetalt mine feriepenge?2024-03-13T19:11:24+00:00

Hvis du har feriepenge til gode hos All Recruit skal du logge på Borger.dk med dit NemID og anmode om dine feriepenge fra All Recruit.

Har du spørgsmål vedrørende løn, overenskomster eller feriepenge kan du ofte finde svar under typiske spørgsmål om løn.

Du er også altid velkommen til at kontakte All Recruit.

Administration
administration@all-recruit.dk

Telefon
+45 70 70 22 88

Hvordan er mine vilkår hos All Recruit?2024-03-13T19:11:16+00:00

Når du arbejder hos os, er dine arbejdsforhold altid gode.

Uanset hvilken virksomhed du er hos, får du den samme løn og tillæg som overenskomsten foreskriver.

Arbejdstiderne opfylder altid overenskomstens krav.

Ferieregler, helligdage og betaling for fridage følger overenskomsten.

Din pensionsordning er i overensstemmelse med ansættelseskontrakten, og selvfølgelig er du altid forsikret i tilfælde af arbejdsskade.

Hvad er Staffz?2024-03-13T19:11:05+00:00

Som vikar hos All Recruit har adgang til vikar-app’en Staffz.

Her kan du via din smartphone få et overblik over dine arbejdsplaner, dokumenter, og lønsedler.’

Sådan kommer du i gang

Du vil automatisk modtage en invitation til Staffz, når du er registreret som vikar hos All Recruit.

Trinene, du skal følge, er fremhævet i denne korte beskrivelse:

  1. I invitationen fra All Recruit, vil du modtage en partnerkode. Denne skal du benytte ved det sidste trin i oprettelsen på Staffz.
  2. Download og installer Staffz på din mobil. Staffz findes for både iPhone (tilgængelig på App Store) og Android (tilgængelig på Google Play). Herefter skal du blot åbne Staffz og oprette din personlige profil.
  3. Det første du skal gøre, når du vil oprette din profil på Staffz, er at angive din e-mailadresse. På denne e-mailadresse vil du modtage en aktiveringskode.
  4. Hernæst skal du Indtaste dit navn og mobilnummer. Du vil på SMS modtage en PIN-kode via SMS, denne skal du fremover bruge, når du logger ind på Staffz.
  5. Du skal nu angive den adgangskode, du har modtaget på din e-mailadresse.

Det sidste trin er at tilføje All Recruit som partner.

  1. Vælg “Partnere” fra midten af menuen.
  2. Tryk på “Tilføj partner” og indtast partnerkoden, som du har modtaget i din invitation fra Hartmanns.

Er du jobsøgende? Looking for a job?

Go to Top